Alla <3 dag

God morgon!

I dag är det alla hjärtans dag för err som itne vet det. Jag brukar inte fira sånt (mors dag, fars dag alla hjärtansdag) vet inte varför men tycker inte att det är en stor grej att fira det kanse är mer om man har någon mar verkligen gillar som kansek en kille. Jajag men för att inte sitta och depa ner sig i kudden har jag och mina kompisar bestämt oss för att ha lite mysigt tillsammans men vet dock inte vad vi ska göra: ).

Min dag startade med att jag vaknade runt 11 och då gick jag och åt en frukost och sedan gjorde jag i ordning mig och nu väntar jag på mina sega kompisar....I dag vet jag inte vad som kommmer hända förutom att jag ska träna sen vid 5.

dagensoutfit: en grå flammig tjol, svart kofta leggins och linne inte så merkvärdigt lite tråkigt men aa det blev det i dag :)

nu ska jag dra ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0