Inte mer snö tack!

Hola amigos!

Idag har jag inte gjort så mycket bara slappat och gjort sånt jag tycker är kul som ex. baka och sova :P
Resten av dagen blri nog att fortsätta att slappa och sen kolla på let´s dance ikväll jag tycker att politikern sak åka ut i dag för hon är inte lika bra som dom andra försej är hon lite äldre men aa det ska va två riktigt bra i finalen...I dag har jag bakat cupcakes (mumms) har inte smakat på dom än men dom är nog säkert goda. Jag hittade ett nytt resept på cupcakes hos mormor och då var jag bara tvungen att testa det..I detta in lägget sak jag också lägga ut för och efter bilder på min slingning men det är lite svårt att få en bra bild så det synss men jag hoppas det blir bra. Nu är det bara 2 dagar kvar på lovet ursch vill ha två veckor till man märker verkligen hur tröt man igenterligen är när man har lova jag har sovit nästan till 11 halv 11 varje dag och det brukar jag alldrig men det är skönt att man någon gån får sova ut.

dagens outfit som jag slängde på mig snabbt blev: en grå blus med brodedery på från JC, jeans leggins från MQ märket zoul det var det..



här kommer en bild på mina blåa fina cupcakes:






sen före och en efter bild:


                         

    Före                                           Efter








Ha en fortsatt bra fredag!


evvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0