Måndag och första dagen på sportlovet!

Hola amigos!

Än så länge i dag har jag inte gjort så mycket fast det är inte så konstigt för jag vaknade vid halv 12 och sen har jag suttit i pjamas till 14.00 och nu kännde jag att jag måste vakna till det händer inget om jag ska sitta så här hela dan. Men men nu har jag alla fall inte pjamas på mig som är det skönaste man kna ha på sig någon som håller med?

I dag händer inte så mycket sak nog vara inne på datan se på tv bara slappa det kan vara skönt i bland för att i morgon har jag fult upp och kommer får gå upp vid 8 ucsh. Sen i kväll ska jag träna det kommer väl blir roligt det är skönt.

Veckans planer:

Måndag (idag): Slappa och träna

Tisdag: Först på morgonen juta nya öronproppar och sen sak jag till mormor och morfar och sen ska jag till frisören och göra slingor.

Onsdag: Va med kompis tror jag och sedan träna.

Torsdag: Inget klart än vad som kommer hända.

Fredag: Min bror ska evuntuellt ha kalas.

Lördag: träning tror jag att det är.

Söndag: träning också kanske vet inte kan itne schema utan till.



Veckans måste göra:

  •  Köpa present till brorsan
  • plocka ordning på mitt rum

 

Jag var på stan härom dan och hitta ett par sjukt snygga skor som jag bara måste ha men jag har mängder av skor så aa det blir nog inte dom men jag försökt hitta en bild på dom men har inte hittat någon. Jag har trötnat på mig själv lite för jag tjatar hela tiden om skor och naglack av allt annat som finns men aa jag längtar tills jag kommer flytta hemmifrån då sak jag ha en jätte stor garderob med bara massor utav skor och kläder väsker smycken jag kan riktigt se i huvudet hur den ska se ut den sak va vit men en vit mjukt lurvig golv en heltäksmatta sen massor ljus slingor och slilvriga krokar och galjar och allt åå jag vill verkligne ha det.....


Men vi ses ha det bra

evvis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0