Söndag

I dag är det söndag och sista dan i veckan och sista dagen i månaden.

I dag har jag först bara slappat sen blev det en tur ner till stan och köpa trorsor och det blev det tre par och sedan en rosett ring vit från bik bok. Sen efter det följde becka med mig hem lite och vi skrattade så jag trorde jag skulle kissa på mig. Sen var jag och tränade simmning och nu stitter jag framför tv:n och är prop mätt har ätit hemma gjorda vofflor som är super gott. Nu ska jag se på "Wallander afrikanen" som jag har sett redan men det finns inget annat att se på men det är alltid lika bra med Wallander....

Dagens outfit: svarta nylon strumpbyxor HM ,svart långt linne gina tricot, rutig röd vit blus Åhléns.


Föresten filmen i går var jätte roligt "Farsan" heter den det var en roligt komendi som jag verkliengen rekomenderar att se det är en film av Josef Fares eller hur han stavas en riktig komendi emd mycket skratta och skämt i nått man vill se när man har haft en dålig dag den piggar uppen så att humöret blir på top igen.:D


Ses

evvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0