Tisdag

Hello!

I dag ahr jag varit i skolan (som jag hoppades skulle bli inställd pgs snön) sen efter det var jag på musikskolan och sen åkte jag hem och pluggade ursch jag är s**t tröt men man måste ju. I  dag hade vi en hålltimma på 2 timmar och jag drog med mig becca och josse till stan änterligen jag har längtat och det blev två tröjor en bara för att dne va söt och en för att den var snygg och den kommer jag ha på torsdag.se bilder länggre ner på dom.
Nu ska jag kolla lite på datan sen se på "halv åtta hos mig" och "bygglov".

Vad gillar ni att se på?....Själv gillar jag pogram som prodject Runway, top model, Room survice, sex and the city liksom det är nästan bara inredning och mode pogram jag älskar sånt kan sitta i flera timmar och titta på det.Men det är ju till störst del bara massorav repriser ex top modell man har ju redan sett alla avsnitt tre gånger om .


Dagens outfit: Svart oversiez tröja monki,jeans tjol med lappar på hög midja moni,rid bots som jag kallar det och svarta leggins.



 Denna blir det på torsdag! från HM




   Grå tröja med stor siden rosett! från HM




Ni får ha det bra


evvis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0