Tröter kan man kalla mig just nu !!

God natt!

detta blir ett kort inlägg för ajg är så tröt att jag kommer skirva saker som jag inte borde så jag vill bara säga hej! I dag har jag varit på stan med becca och josse och köpt två nya naglack igen (skräll) Sen efter det var jag och träna och nu har jag precies sett pogramet om Sussan Boyl hon verkar var en stark människa som är sig själv det gillar jag liksom i dag alla människor försöker var någon annan genom att försöka vara som dom se ut som dom och liksom så för att få en kompis som ska gilla en men inte för den man igenlerligen är det gillar jag inte jag tycker att fler ska våga va den dom är och inte lossas va någon annan. Så jag vill bara säga till aa läsare att kom igen var er själva det finns alltid någon som gillar just dig bara dig och du akn va dig själv och inte bara se ut som dig och va någon annan som kanske igenterligen är någon helt annan person. Våga vara er själva!!!

Dagens outfit: grå svart vit tjol från JC, svarta strumpbyxoer, svart oversies tröja från monki.


Vi ses

evvis  :D


ps. jag skrev ett längre in lägg innan men det för svan och jag orkade inte skriva om det så det blev en kort samman fattning om vad som stod i det....Hoppas det blir bra!



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0