Måndag 21/6 2010

Hejsan idag har jag varit i halva skövde jag var först på stan och kollade med josse sedan drog vi vidare till elinsesplanda och kollade i affärerna där och då träffade vi Agnes som skulle sjunga med sitt sommarjobb på maxi och det kollade vi då på. Sedan åkte jag hem och tog det lungt och sen kom josse så vi var ute och power walka om man kan kalla det det lite sakter kanske men aa vi hade massor roligt att prata om så det blev så sedan efter det så  kollade vi lite på tv. Nu sitter jag här i soffan och bloggar framför tv:n ska snart se på två "sex and the city" avsnitt och sedan blir det nog läggdags för i morgon ska det vara sol hela dan så då ska det solas här kan jag säga :) och ev, bada men jag vill bada i havet.


I <3 Kusten


som tur är ska jag kanske ditt på middsommar eller det lutar åt det. Vi brukar  vara i kungshamn eller jag har varit där sedan jag föddes och sedan varje sommmar men jag har aldrig tröttnat på kungshamn/smögen det finns alltid massor att gör som bada och sola åka bår :)


Ne nu börja det snart på TV:n så nu ska jag sluta!

Men vill säga glad sommar!  (skoj har tråkigt)


Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0