100317

HOLA Amigos!

Qúe tal?

I dag har det varit en vanligt eller helt vanligt skoldag och efter det så stod vi och paratade med michel i 1 timma typ sedan drog jag och becka hem till mig och sen gick vi ut och sålde Newbody och sen ett par hus senare så hamnade vi hemma hos mig och där vi nu sitter och kollar på "Andra Avenyn" och precis kollat på "Drömmen om Italien" men nu ska jag kolla på andra så vi hörs i morgon!

Föresten på Fredag ska jag ha simmning med min klass det ska bli spännade och se hur många som kommer va med men hoppas alla fall någon kommer va men för liksom dom klagar på att dom är tjoka och skit och liksom hur gör dom på sommrarna da det tänker jag och sen så det är ju bara klassen det är ju ingen man vill impa på liksom.........


Dagensoutfit : mina halv korta byxor med nitar zoul, odd molly linne och svart halv kort korfta sedan vita convers!


Vi hörs i morgon!

evvis <3


                                                                        


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0