CheepMonday :)

Halloj alla glada människor!

Just nu sitter jag i skolan och har so och försöker hitta fakta om gulfkriget jag hittar inte så mycket om det så funderar på att ta nått annat men jag vill ha nått som inte dom andra jobbar om så han inte har så mycket att jämföra med. I dag så händer inte så mycket mer än att jag ska ha utveklings samtla i kväll och det är inte det bästa jag vet precis men det är bättre än när man gick på det på hene för då kunde ett utveklings samtal hålal på i en timma och nu på vasa är det bara i en halv timma som jag tycker är lagom.

På onsadag är det dax för det näst sista engelsak nationela provet det är det skriftliga alltså att man ska skriva om nått och så. Efter det har jag bara matte och två muntiliga kvar och sedan Kemi alltså no sedan är det avklarta....

Men vi ses!

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0