Det blev ett inlägg till :D

Nu sitter jag i datasalen igen och funderar över vad jag ska jobba om i SO:n det finns massor av alltenativ men frågan är villket som kan ge mig ett MVG ;) I dag hade jag min efter längtade lektion det var super roligt alla uppskatade det och jag själv trorde det skulle bli pinsamt men det blev det inte. Tiden gick jätte fort skulle villa ha mer tid.

Resten av dan blir det som sakt att va med becka kanske ska hänga med och kolla på hennes tennis men vad vet jag...... Föresten ville jag bara säga att det var becka som skrev inlägget förut i dag :)




Dagensoutfit: lila kofta med leopard mönster HM, Jeans tjol med lappar på MONKI, t-shirt JC, Strumpbyxor HM vita convers och thomas sabo ring.


Men kram på er så kanske det blir ett trejde inlägg i kväll med en bild  :)


Evvis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0