Fredag :D

Hej!

det var ett tag sen nu han inte blogga i går och i onsdag blev det ett kort och snabbt inlägg men nu ska det bli ett längre har  jag bestämt mig för.

I dag har jag inte gjort så mycket än bara skolan. Efter skolan ska jag till stan med becka och josse och kolla på modevisningen som är på Vasaporten det är nämlingen en av mina kompisar som ska va med. Efter det ska jag fika med dom sedan ska jag fixa newbody och sen hem och ta det lungt.


Dagensoutfit: Vaniljsås vit tröja Weekday, jeans JC, vita converse, läder bälte JC, Jordgubbs halsband guldfynd.


Föresten i morgon är det eath houer och det detn inne bära att man ska släka ner alla lampor i huset under ett par timmar för att spara energi. Det startar 19.30-20.30 alltså  en timmar framåt tror jag det var så kommigen nu och släk för jorden allt folk :D

Love!

evvis

Kommentarer
Postat av: ANONYM

DU ÄR FÖR HIMLA SÖT! hejråååååååååååååååå

2010-03-26 @ 15:09:33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0