Laddar förfult

Tjenare!

I morgon är det dax att färdas till Stöten och åka lite skidor med familjen! Det ska väl bli mysigt men en utlands resa skulle inte vara fel det heller vill liksom inte se mer snö men sen kom jag på att jag får ju göra det här hemma med :( Men i jag hoppas och vill att all snö ska vara borta och solen ska skina som en glad mun detta ska ske medans jag är borta och jag kommer hem på söndag :)


Föresten så är jag lite sur på simmningen snart är det som att man inte får simma! Från och med detta året har dom för strängat reglerna tycker jag.. Dom har gjort lite regler jag itne förstår mig på och så dom har gjort många nya regler som ex: att man inte får ha ett litet plast spänner i ryggen (det liksom skadar ingen liksom), man får inte ha dragkjedia på dadräkten , man får inte ha långa ben, man får inte ha toffsen ovan på huvudet, alla det menas alltså alla även små som inte vågar m¨ste dyka från start palen och bad dräkten får inte vara tjokare än 0.8 mm dessa är dom jag nu vet om men men

okej nu till saken jag tycker att alla regler är okej men det jag inte förstår är spännet det liksom är hur litet som helst och det roliga var att jag köpte 4 nya baddräkter i år med spänne och baddräkter är ju liksom inte så billigt och jag har kanske hafft dom 3 gånger och nu kan jag inte använa dom mer pga, dessa regler så det är lite surt och jag har inte hört detta innan jag har hört att man inte får ha dragkjedia eller långa ben och det är okej men aa inte spännet.... och sedan i dag fick jag reda på att dessa regler meed spännet kommer vara förbjudet och om man har det så blir man diskad och det vore sur så nu blir det dax för mig att köpa nya badräkter utan spänne och jag har tre nu där en är för liten och två är tränings baddräkt och att jag har över 20 med spänne och  alla nya godkända är väldigt dyra och jag köpte ju nya nyss men men.....


Jajja nu vill ni nog inte höra mer men jag ville bara få ur mig det.


men vi hörs på söndag och hoppas ni orkar vänta tills då med att läsa min blogg :)

Kram

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0