Måndag den 15/3

Hej!

Nu har jag prices kommit hem efter en tur i skultorp. Jag har varit med Josse, Agnes, Lydia och Sofia och spelat Laserdome (Riktigt roligt). Det gick inte så bra för oss. När vi kom ditt möte vi våra motståndare som vi hade gått och funderat over villka det skulle kunna va. Vi gissade på att det skulle va ett par killar som antingen är lika gamla som oss eller äldra och vi hade ingen tanke på att dom skulle kunna vara minder än oss men det visade sig sen att det var 7 st killar där en av dom var tjej och dom var nog i 9-10 års åldern och vi var två huvuden länger än vad dom var. Dom gick och skrattade åt oss och sa dom där klår vi lätt och det visade sig att dom fegisarna skulle vinna över oss. Dom van båda gångerna men jag vill då bara tillägga att vi var tvugna att krypa på huk medans dom var så korta att dom kunnde springa vart som helst utan att vi skulle se dom och dom var 7 och vi var 5..... Men det var sjukt roligt så det får vi göra om eller vad säger ni tjejor men då möter vi några i vår stolek vi klår dom nog direkt så proffsiga som vi är. Sedan efter när vi skulle gå till bussen så åkte dom förbi i bilen och vinkade och var jätte glada och såg så religa ut men aa dom var som sakt minder än oss....

Resten av dan ska jag bara ta det lungt ett tag nu. Sedan ska jag bege mig till badet och träna och sen ska jag kolla på "Salt ön" och "hollywood fruarna" och "Familjen annorlunda" och i morgon är det skola som består av 3 timmars nationelt prov i Engelsak är skit nervös hatar engelska eller inte att prata men läsa och skriva.

Just det tyckte ni det  var rätt låt som vann i Melodifestivalen? Jag tycket att alla låtarna i finalen var bra så det spelade ingen roll vem som gick vidare men jag hade hoppats på Salem Al Fakir han har en sådan skön stil älskar all hans musik dom gör mig glad :D Men Anna är också en grym sångerska med en annorlunda röst men jag tror hennes låt är för bra för att komma långt i Eurovision för att resten av länderna i europa har sån konstig musik smak om jag får lova att säga det. Men jag ahr gillat henne sedan "IDOL".


Dagensoutfit: allt är svart pga jag ville inte synsa inne på Laserdome så det blev svart. Svarrt over size tröja monki, svart långt linne gina, strump byxor HM , Vita convers.



Ni får ha det bra så får vi se hur det gick med nationela!!

Kramar

evvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0