Onsdag

Hej

I dag har jag varit i skolan sen åkte jag hem och pluggade spanska och försökte göra i ordning min gympa lektion jag ska ha. Men jag har totalt fastnat jag ska ha simning och jag har ju liksom inte sett dom i min klass simma så jag vet ju inte vad dom orkar och inte orkar så jag får skriva allt i parantes :) Och sen efter det så satte jag mig framför tv:n okej där sitter jag nu med datan i knät. Och det kommer nog bli så i kväll :D

Dagens outfit: svart over size tröja Monki, svarta strumpbyxor HM, svart långt linne Gina, ett långt halsband med en vit jordgubbe som är från Guldfynd, rid botsen.

I morgon blir det spanska prov och kanske va med becka det beror på om jag ska träna i morogn har världens hosta och ont i halsen typ sår i halsen usch men det går nog över snart lite strepscil och det är över på några dagar.

Men vi ses i morgon jag vill ha ideer på vad jag ska skriva om så komigen och ge förslag.


Kram

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0