Tisdag!

God dag allt folk!!


I dag har det hänt mycket i fröken evelinas liv ska ni veta. Jag började dan med kanske det jag inte väntat mig med att det skaända när man harrldens längsta sovmorgon jo morfar ringer såklart klockan halv 9 och väcker mig och såklart kan man inte somna om :( men men aa lite sur blev man men sånt är livet liksom. Efter det så tog jag det lungt och kollade på "P.S I love you" som jag tycker e konstig att kolla på lite annorlunda kan man allt säga, efter det så blev det att dra till skolan kl.11.45 och ha musik sedan drog jag till tandläkaren och jämnade till mina tänder för jag hade biti av en bit av tanden och då fick jag värdens sur gubbe till tandläkare han var stresad var skit sur och otrevlig han hejade inte ens han sa bara sätt dig vad var det för tan som var sönter och då slipar jag lite, sen får du en ny tid, nu kan du gå. Tack eller det var han nte värd. Sedan var det tillbaka till skolan och ha lite språk och sedan 20 min klassråd och efter det blev det muicschool och det gick gansak bra fast jag hade inte hunnit öva på min läxa mer än en gång och därför gick det väl inte så jätte bra. Sedan resten av dan har jag tränat och det var nog den roligaste träningne någonsin eller vad säger du selma???

 Hahah det var i duschen selma la in sin handuk i bastun under tidens medans hon duschade för att den skulle vara varm sedan efter när vi var klara och skulle gå in i bastun så var inte hennes handuk där jag började gap skratta och selma var jätter orlolig hon sprang runt och kollade medans jag stod och skrattade. Hon gick och kollade med nårgra om dom inte hade råkat ta hennes handuk men ne det hade tyderligen ingen gjort men sedan efter ett tag så kommer det en liten tjej lite försiktigt och frågar - är det här din? Och såklart var det ju hennes och handuken var dyngesur och hon viste ju inte vad den lilla tjejen har gjort med den så vi började skratta igen....asså det var hur roligt som helst...Tack selma för att du gjorde attt jag fick ett gått skratt!!!!!

Just nu sitter jag och kollar på tv och bloggat såklart det är ju hur roligt som helst. Och sedan har jag pluggat SO och spanska och fikat med familjen och mormor och morfar. Ne nu ska jag kolla på semifinalen eller vad man ska säga. Är det någon mer än jag som tycker att melodifestivalen eurovisen songkontest har blivit rikitigt lång tråkigt det är liksom massor och låtar dom flesta låter likadant och det går aldrig bra för sverige så att man har totalt trötnat jag själv brukar alltid somna efter 10:de nummret och sedan sova mig igenom hela programet hahaha. Men sveriges går ganska bra att kolla på för där låter låtarna gansak olika men det blir bara sämre och sämre biddrag hela tiden. Ne men indag var det bara 10 låtar så då kommer jag nog kunna hålla mig vaken får jag hoppas och höra vad det är med för låtar i år kanske någon bra får man såklart hoppas men jag tror inte att sverige kommer komma till Finalen för den är inte någon låt som resten av europa kommer gilla. Vi skulle ha skikat Salem eller Ola Eller faktiskt Erik men jag gillar inte han för han verkar lite ego men han är faktiskt ganska söt :S

Ne nu ska jag kolla......Urshc villken kass låt ryssland hade ursch.......



Glöm era beskymer för i morgon kommer änu ett inlägg eller 2 :)


Puss

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0