01:22

Oj vad klockan går fort när man har roligt. Kvällen har bjudit på både roligtheter och mysigheter. Vi har hunnit baka tårta, spela spel, skratta åt erik när han laga mat, åkt till skultorp och hem igen och mycket prat. Bakade en jätte fin tårta dock var det bara vi som bakat den som tyckte den var god den bestod av grädde med kallamel färg blå , hallon , choklad, chokladpudding, silverkulor och tårtbotten :D mums men man var ju ganska mätt så aa den hade nog smakat mer om man inte hade varit mätt. Sen tog jag och fyra till bussen till skultorp och hem igen känndes inte så värt plus att buss föraraen vill lära oss var sista hållplatsen var så vi fick gå av och bussen åkte och vände och vi fick stå och frysa och gå på igen men som tur var var inte buss föraren sur (de brukar vara det annars men inte nu). Och nu ligger jag har i min säng och ska nog försöka sova hela huset är tyst och det är ett ganska bra tecken på att man kanske ska sova så man får sin "skönhets sömn".

Imorgon blir det nog att va med Anna (om hon är frisk) och vara barnvakt till hennes lillebror.

Och på söndag blir det upp tidigt för att ha sim och lek avslutning med "min" simgrupp får se hur det blir, har aldrig varit på något sånt innan och vet inte om jag får vara i vattnet pga stygnen men jag får höra med min mor. Det skulle vara roligt att få va med i vattet så att man slipper gå på land och stå i vägen för alla glad päron som vill se hur duktiga deras barn är. Inte roligt ;) Men men jag överlever nog!

Är det nån som vet varför man blir typ trött i en timma runt typ 00.00 och sen om man håller sig vaken den timman så blir man pigg igen och inte kan sova utan att man vill hitta på nått? ;) Det är bara nått jag har märkt det finns nog säker flera som blir så men inte tänkt på det.

Ne nu ska jag sova eller försöka ;)

Avslutar med en bild från förra vinten



Ha det bra

evvis♥


Kommentarer
Postat av: carro

det var en mysig kväll du!!, låter som ni hade ett fint äventyr till skultorp hahah xd

2010-11-28 @ 16:40:03




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0