19:15

Hejsan!

Fy vad kallt det är jag har typ frysigt hela dan just nu sitter jag invirad i en filt och väntar på bättre tider. Tider där jag inte fryser och är tröt. Jag vill inte ha snö än  jag är liksom inte redo för det eller jo jag har ju vinter kläder men jag har prist på tjok tröjer om ni ville veta;)

Idag har jag först varit i skolan sedan hem och somnade i typ 2 timmar sen blev det plugg och nu hamnade jag framför tv och datan ;) Resten av kvällen blir att ta det lungt så jag kanske kan vara piggare i morgon och inte vara så kalla.

Men vi hörs

evvis<3


Sommar kom tillbaka jag tycker att vintern är för kalla:S Det ända bra är att det är julafton och man kan åka skidor.


©


Bild från grekland:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0