1:a Advent

Hej!

 

Fy vad det snöa det verkar som att det finns inget slut på det. Just nu sitter jag och väntar på att Johanna ska äta klart och komma ner till mig. Idag har jag även varit och tränat barnen i klubben och haft lite jul avslutning med de med lite fika och paket (chokladkalender). Självklart fick jag en med men den åker nog i magen redan idag och sen har man suttit och sagt till alla barna

-          Nu får ni inte öppna denna förs det är 1 december!!

Och själv äter jag upp den nu(om den är god annars får nån annan den)  ;)Men just det de är ju första advent och jag ska till farmor sen i kväll och mysa lite och tända ljus som min familj gjorde utan mig så jag har faktiskt inte än fått några advent känslor. 

Men vi ses och hörs

evvis♥


Kommentarer
Postat av: he

jag kan ta den

2010-11-28 @ 16:34:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0