???

Det finns en sak jag tycker är läskigt med att blogga det är MAN VET JU INTE VEM SOM KOLLAR DEN det går ju inte se eller bara om man kommenterar det skulle vara roligt om man kunde se men tänk så skulle världens konstigaste äkligaste gubbe kolla :S Men jag tror nog att ni läsare är mina kompisar:) Eller ´jag hoppas

Men till baka till idag idag har jag varit med carro, karin , anna och adam och filip en liten stund sedan har jag tränat och slappat. Det är typ det som har hänt.

Snart blir det nog sängen villket ska bli skönt efter att ha åkt runt runt hela tiden.


Nu en liten Romantisk text gjord av mig:

Du den dära den som ser ut att var guld värd men man är för feg. Hur får man svar på något om man är så feg det är helt enkelt frågan med ett stort fråge tecken ? Men vill ju inte skrika ut det "JAG TYCKER OM DIG" det är ju inte normalt eller är de det ? Vad vet jag ;) Men man måste ta tag i allt själv det är ju jobbigt tänk om någon bara gjorde att man lärde känna varan och sen var det bara vi så lätt. varför är kärlek så komplicerat??? ;)

Ne nu ska jag dra

lev livet och njut våga gör som du känner och vill göra "DO IT!"


Kramar

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0