Nu var det .....

så att jag hade bara lagt upp det för att jag skulle få den till min data var hos Anna när jag fick bilden på den underbara klassen :) Hoppas ni är glada nu.

Idag har det varit skola och sen efter det blev det att ta bussen hem och sedan vidare till Anna och plugga Samhällskunskaps läxa. Sen har det inte hänt så mycket mest tagit det lungt kollat på tv. Detta blir ett kort inlägg men aa det är alltid något.

Dagensoutfit: Svart over size tröja med knappar och fikor (monki nya tröjan) , långt svart linne JC, leggins, klocka guess.

God natt!

evvis<3


Kommentarer
Postat av: Filiph

Fan, de va ju inte meningen att du skulle lägga ut de på din blogg :p

2010-11-17 @ 18:53:28



Postat av: evve

Det vat jag ja ska ta bort den nu för jag ville fåöver den till min data :) var ju hos anna

2010-11-17 @ 21:52:43




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0