Lördag

God kväll!

Fy vad jag fryser!!! Det skulle inte vara fel med en gossig nallebjörn. Jag har tillbringat hela dan med Anna :) Vi har varit på stan och nu har vi njutit av en underbara middag med Annas familj. Kvällen blir lungn och med tv och godis och mysigt sällskap nämligen Anna.

Så nu ska vi se på "Så mycket bättre" alltså almänt lungt och skönt. Och jag kommer kanske i säng i tid så att jag inte är så tröt i morgon när det är simavslutning för det små då vill man ju visa att man tycker att det är roligt och att man inte alltid är trött och har ett intresse för det man gör ;)


Ni får ha en bra kväll och om det är nått akut finns jag ju på telefonen :P

Kramar

evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0