Nu änterligen

Nu har jag lyckats att hitta en kable och fixat med bilder hittade massor sköna sommar bilder som jag tänkte visa er. Men förs så ska jag berätta att i dag har jag sovit länge sedan varit någon timma med Annis och sedan inget mer får se vad som händer i kväll jo jag vet jag har PLUGGAT lite fy fan säger jag bara vad tråkigt men om man har valt en stud linje så får man skylla sig själv men jag överlever nog :)

Nu lite bilder:


                             
Bild på mig när vi var i rhodos stad.





  

Så här vek städerskan min pjamas varje dag





Jag och min bror i havet!



Ja nu orkar jag inte lägga ut mer bilder man vill ju ha lite privata!!


Men ni får ha det så bra


vi ses

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0