Tisdag den sista novmber

Glad tisdag på er läsare!!


Just det imorgon är det ju 1:a december och julkalendern men jag kommer nog inte att följa den :) Det är bara på morgonen man hann förut men nu börjar man ju åtta alla dar utan en så det kommer nog bli lite sådär med tittandet ;) Men det är av julkalendern man får det riktiga jul känslan. Efter som att det närmar sig jul så kommer ju två problem vad ska man köpa i jul klapp till alla och vad ska man önska sig. Ett problem är löst och det är vad jag önskar mig (klart) men har problem 1 kvar alltså vad ska man köpa till familjen och släkten känner att jag skulle villa köpa nått lätt men ändå användbart. Men det är ju faktiskt 24 dagar kvar i morgon så jag har lite tid på mig kommer nog bli att jag är ute i sista minuten ;)

Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar, sen efter skolan blev det en sväng ner till stan och sen hem och nu sitter jag hemma och ska plugga men tyckte att jag skulle kolla datorn innan och det gör jag ju nu. Resten av dan blir nog plugg och sen vet jag inte mer tror att pluggandet kommer ta ett tag men aa man får ge det den tid de behöver.

Annars så är det bra förutom att jag fick reda på idag att jag inte ska ta bort stygnen förens nästa vecka L jag som ville göra det på torsdag så att jag kan få träna och kunna slippa tänka på att jag har en svart tråd i ryggen hela tiden. Men jag vet ju att de som vet bäst är ju läkarna så man får bara gilla läget jag har ju överlevt en vecka och 5 dagar så varför skulle jag inte klara några dagar kvar jag kan ju göra nästan allt nu får väl inte gör världens rörelser med armarna.


Med vänliga hälsningar

evvis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0