16 år i staden där växte upp så märker du hur fort det går!!!

Hahah! Försökte att göra om lite men rubriken är alltså från Veronica Maggios låt "17år" men det stämmer inte helt men melodin stämmer. Nu är jag änterligen 16 och har snart varit det i ett dygn. Nu får jag änterligen övningsköra och ett år närmare 18 ;) Nästa år bilr ett år där det inte blir någon förändring allts för när man fyller 15 så får man  ta moppe körkort , byxmyndig och straffmyndig 16år får du övningsköra , 17 år inget vad jag vet och 18 frihet ;( plus att man får ta körkort.  Jag har fått min efterlängtade dator nu och hoppas på att jag kommer ha mer ork att blogga nu :) Fick även reda på i dag helt säkert att till hösten alltså nästa år i 2:an går jag då ska vi få datorer i skolan då kommer jag alltså ha två men tro min nya är bättre än den vi kommer få i skolan ;P Jag har fått massor gratulationer så att att jag blivit helt rörig i huvudet så att jag sagt grattis i stället för tack, Men men som tur var så var det inte bara jag som fyllde år i dag i kalssen utan en till så när det sjöng så behövde man inte ha allas blikar på en själv :) Nu ska jag städa rummet och plocka i ording ananrs blir mamma lite sur ska ha släkt kalas i dag så får helt enkelt vänta och hoppas på att det blir mysigt.


FÖRESTEN MIN ALLRA BÄSTA VÄN REBECKA FYLLDE ÅR I GÅR SÅ GRATTIS IGEN GUMMAN :)<3

Skulle ha lagt ut ett inlägg med kläder men har gjort om det säker t 5 gånger för att när jag precis blivit klar så har jag tryck på någon kanppa och allt förvunnit så efter 5 gånger gav jag upp :(


vi ses

evvis<3


PS.Föresten någon emr än jag som tyckte att det kändes som julafton idag i morses jag är seriös nu jag fick verkligen den känsla tyckte att det var lite väl tidigt men tänkt att "lite"  kan göra så med en men det är ju inte så många veckor kvar :)

Kommentarer
Postat av: beckaaaaaa

tacktack=))))) grattis själv goding!<3

2010-10-22 @ 17:55:34




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0