Lördag igen da!

Tjatja!

Hur har ni det framför era data skärmar? Själv har jag det riktigt bra:)Sitter just nu och vänta på becka som har smittit i väg och gjort något men fråga mig inte vad. I dag har jag tränat och slappat pluggat lite engelska blev inte så mycket men lite i alla fall bättre än ingenting  sedan fixat i mitt rum lite. Mamma och pappa var på IKEA och köpte ett nytt överkast jag hade tittat ut och det blev  ganska bra faktiskt men lite ovant. men nu är det bäst att jag öogar ut så att becka inte kommer på mig ;) tror inte det gör nått men men jag vill vara lite social så det är nog bäst att sluta nu och här!!!

Men vi hörs imorgon får hoppas något roligt hönder så jag har något roligt att skriva om!!


ses

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0