Tisadg men jag tror det är Onsdag ;)

Tjoo here I´m!

Tror säker ni undrar var jag har hållit hus under detta 2 dagar jag inte bloggat. Jag har pluggat ;) det är så sjukt roligt måste jag säga elr inte. Men jag har ju valt en plugg linje och då får jag skylla mig själv. Har ganska mycket nu och ända fram till lovet.


HAHAHA just nu sitter jag och dunkar musik för fulla muggar så att glassen spriker och mamma ropar "sänk ljudet" och pappa ger förslag på låtar men nu är volymen ganska hög för mor och brorsan är på träning. Resten av dagen har jag pluggat engelsak prov, haft fotograering och tror att jag tappat bort min foto lapp (problem) vad gör man ska kolla i skåpet imorgon och se om jag har glömt den där hoppas på det. Sedan har jag varti i skolan och haft en halv bra dag. Mitt humör är lite upp och ner och ögonen håller på att falla ihop och ett lov skulle vara väldigt behövligt. Men får hålla ut i 3 veckor till och försöka hitta nått som gör mig pigg har redan testat kaffe (men gillar itne vanligt måste vara smaksatt latte och den blir inte lika god hemma som på waynes) och te men det hjälper inte kanske ska försöka att gå coh lägga mig tidigare sen får ja väl testa att äta emr kanske och äta mycket frukt och trappa ner på godiset och alla onyttig´heter men det kan jag säga direkt att det kan jag inte jag är VÄRLDENS STÖRSTA godisgris och måste ha godis varje dag och jag har hört att godis gör en väldigt trött. Jaja jag överlever nog.

I går var jag och tränade och plugade och skolan.

Söndags var jag tränare och sedan var jag på stan med becka. Och sedan pluggade jag och sov :)



Juste det kanske ska förklara rubriken men jag skulle träffa farmor idag för att lämna garn till henne så hon kan sticka en halsduk till mig och då bestemde vi att halv fyra blir bra för jag slutar 15.00 för att jag trode det var onsdag men sen när jag slutade kom jag på at det är Tisdag och jag slutar kvart över 2. Hahaha men det löste sig och sen hela dan har jag gått och trot att det är onsdag fast det är tisdag. Kanske inte så roligt att veta men det var lite roligare än vad det låter.:)


Ne nu ska jag gå!

men vi ses


evvis<3







helmigt kär vad gör man liksom om man är feg???;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0