Tisdag 12/10

Grattis morfar ville jag börja med att säga sedan vill jag säga grattis iefterskott Anna. Alla fyller år nu ju pappa på lördag karin på tisdag rebecka på torsdag och jag på fredag. Och nästa lördag blir det tävling det var mycket länge sedan så tänkte att det var bra att starta med en tävling med lite kortare distanser ;) ne men klubben hade denna tävling som en obligatorisk hatar ju 50 och 25 vill simma längre hälst 400 frisim det är grymt roligt det händer lite då under loppet och så men 200 är också ganska roligt och 100 funkar jag är lång distanasare.

Det allra roligase jag har gjort när det gäller simmning är ju Vansbrosimmet. Ville simmat det i sommras igen men jag fick inte med mig någon alla är så fega. Tror att ajg skulle kunna persa med 10 min minst :) tog liksom inte i fullt ut förra gången det var ju faktiskt första gången och vet man ju itne hur mycket man pallar med.

Ne tillbaka till verkligheten:) Idag har jag varit i skolan sedan efter var jag på stan och köpte en ring (har ingen bild just nu) skulle köpa present till pappa men kommer inte på nått och han vill bara ha skid grejer och jag kan inget om det "Skid och cykle" nörd kan man verkiligen kalla han som läser sina pedal tidningar ( tidningen heter kadens men jag och min mor kallar den pedal tidningen för den handlar typ bara om cyklar)och vill bara ha såna saker som här till det. NÅN SOM HAR FRÖSLAG PÅ NÅGOT?????? Jag behöver liksom råd :) Sedan så har jag pluggat samhälsskunskap och engelsak verb och några ondödiga ord tycker jag fattar inte vad det betyder typ. Kanske borde göra lite matte med så det får det bli nu efter att jag blogga lite . 


Jag fyller år nästa vecka men men jag vet ju redan vad jag ska få så då blir det inte lika roligt.....


Nu ska jag till farmor och farfar.....Och plugga matte... 




Pussar


evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0