Torsdag!!!

Ja nu var det helg snart igen:) Dagen har beståt av skola, plugg och träning. Just nu sitter jag framför tv:n och kolla på "robinson" och det laget jag hejar på vann en tävling för en gång skull :) SNART ÄR DET LOV det kommer verkligen i rätt tid man är ganska tröt nu:) Hoppas att det blir ett händelse fullt lov med mycket mys och träffa underbara vänner och släkt och familj.

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv:n men nu blir det nog "vad blir det för mat" med den mat galna kocken Per Morberg han är för skön :)

Mén vi ses :)

hade tänkt att slänga in lite gamla bilder men jag hittar inte sladden till kamerna och sen så har inte min nya dator mineskorts koppierare så tyvärr så blev det inga bilder idag kanske slänger in nått senare:)


Puss :*

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0