Myspys............

Tjenixen alla lyckiga människor!

Hur har ni det da ? Själv har jag det sisådär men för det mesta uppåt fatst jag måste erkäna att jag är j*vligt tröt och vill ha en rejäll sov morgon vore inte fel men det får det bli i morgon.. I dag har det varit en soft skoldag med lide värdegrundslekar och fika och bio visning. Sedan var jag och några kompisar och spelade kubb och fikade och det var gansak händelse rikt en sak var att jag och becka förstörde ett paraply helt fast aa det var väl inte riktigt meningen sedan visade det sig att det var beckas mammas jobb paraply :S men hon var inte arg som tur var. Just nu sitter vioch diggar musik och glor på facekbook bilder och slappar helt enkelt ;)

I går var det programdag i Ösjönäs där  jag var på klass resa i 6:an och vi gjorde samma saker igår som då. Sedan gick vi en tipspromenad som innehöll  massor med skratt och lite halft viles var vi också.

I morgon blir det slappa på dan och sedan på kvällen sak jag och becka och min mor och far kolla på "Fame" med revyrmakarna så det hoppas jag blir roligt/bra.

Sedan på söndag blir det nog att testa på att vara sim hjälp tränare så det ska nog bli roligt.

Ne nu ska jag underhålla becka så vi ses!


puss

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0