Saturday 4/9 2010

Ja nu var det helg igen da:) riktigt skönt tycker jag men nästa vecka blir inte så hård inte. Vi ska bland annat på bio och sedan ska vi åka till Ösjönäs med klassen.

I går så var det skola som vanligt sedan så blev det fika med ungifär halva klassen och sedan på kvällen var jag med becka.

I dag har jag varit på stan och köp väska en marin blå svea väska med rosa text på från YAP :) Och nu s¨ska jag snart äta winerbröd ;-) Sedan reten av dan ve jag itne vad som händer får helt enkalt vänta och se :) I morgon bilr det liseberg med familjen och min kusin. Det ska bli roligt fast har ju redan varit där i år en gång så aa så jag kommer nog bara sitta i balder och kanonen och kanske uppsvinget. 

Ne nu ska jag fika men vi ses!


evvis<3


Love;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0