Tisdag!

Hello!

Min dag började väldigt annorlunda kan jag säga. Jag vaknade av klockan och att mamma sa godmorgon och sedan somnade jag tyderligen om och vakcnade av att min mobil ringde ute i köket. Och jag svarade och det var Rebecka och hon undrade om jag ville åka med och så kollade jag på klockan fan klockan är ju tjugo i åtta och skolan börjar om 20 min fan becka var då så shyst och sa att det kommer om 5 min så jag han ta på mig och sminka mig och det han jag och jag var även i tid :) Så jag har varit i stressade hela dan och sen skulle vi ha ett läs test sånt hatar jag verkligen så då blev jag ännu mera stressad så det gick nog skit med det med och då får man ta den långa historian och göra den kort när man ska berätta för specialpedagogen varför det gick skit men får hoppas att det gick bra:) Resten av skoldagen har ajg suttit och lyssnat på våran naturkunskapslärare som är konstig och tycker att det är ingen mening med att leva och att vi kommer dö snart och hur mycket det finns som kan göra så att vi kommer dö och sedna fick vi se en film om det och jag kunnde inte se på den för att jag fick panik så jag satt och höll för öronen och sedan målade jag lite och försökte tänka på annat. Men jag fattar inte hur man kan få vara lärare och säga sånt alla jag pratade med i klassen tyckte samma som mig och att det tyckte det var lite obehagligt. Så nu får man stå ut med detta i några veckor till.

Resten av dan så har jag tagit det lungt och försökt att stressa ner och pluggat lite:)

Nu sitter jag i köket med min bror och far och kollar på tv medans mamma och hennes tjej kompisar sitter och har det trevligt i vardagsrummet och vi måste vara tysta som möss och höra på deras tantiga skratt ;) (förlåt mamma ) men man måste få skoja lite också. Ska nog snart gå och lägga mig. Skönt med sovmorgon i morgon så då kanske jag kan vakna i tid med :)


Men ni får ha det så bra så ses och hörs vi!


kramizar

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0