Trött och åter igen trött

Jag har märkt att jag är typ trött hela tiden och att sova hjälper inte aå vad är meningen med att sova när man kan lika gärna göra saker som är roligt ;) I dag startade dagen med att klockan ringde kl08.00 och sedan kl 09.00 var ajg på badet och hade min första hjälp tränar träning med små barn allt i från barn som inte kunnde simma och flera som var riktigt gryma :) så jag var på badet till halv ett och ska snart ditt igen för att träna själv med min grupp. Känns som det var evigheter sedan jag träna men det var i Måndags senast och våra träningar ligger anntingen långt från varandra eller tätt på varndra och då får man nog ofta en sådan känsla:) Hade igenterligen tänkt att jag skulle kolla lite på spanskan och läsa Håkan nesser men det har inte blivit så mycket av det så får völ ta och kolla på det lite nu innan träningen. 

Ja i morgon är det ju skola igen och det blir nog en ganska lugn dag och sedan träning på kvällen.

Ja men vi ses!


Kramar

evvis<3


YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0