-

Hej!

Detta kommer bli väldigt kort pga att jag har världens j*vligaste nackspärr L Vaknade i morse av att så fort jag rörde nacken så blev det som en stop spärr som gör ont så hela min högra sida av nacken är helt konstig. Så nu har det blivit att smörja in sig med Voltaren och bara fortsätta leva livet så gott det går man kan ju inte deppa ner sig för det lilla ;D Så nu sitter jag med huvudet på sne och får hålla på och stödja upp huvudet hela tiden.  Det låter nog lite värre än vad det är men det är väldigt jobbigt och ont.

 

Det är väldigt skönt på påsklov måste jag erkänna men man känner ändå att man borde plugga lite.  Resten av veckan har jag inte så mycket inplanerat tar helt enkelt dagarna som de kommer. En sak vet  jag och det är att jag och josse ska ha våran efterlängtade picknick och vi har även bjudit in några underbara så jag hoppas det blir mysigt och lyckat och framför allt bra väder :D

 

Idag så känner jag för att hitta på något i kväll får väl se om kanske någon är på det ;)

 

Ne nu orkar inte min nacke mer så vi hörs :D

 

Kram

 

evvis♥

har visat detta förut jag vet men de är så söta och snygga :) funderar själv på att köpa en lila i sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0