Hello :D

Hejsan!

 

Just nu sitter jag i soffan med tv:n på och är så sjukt trött. Vill också passa på att be om ursäkt för mina dåliga uppdateringar under de närmaste veckorna.  Har väldigt mycket att göra och jag hoppas ni har en förståelse för det.

 

Denna veckan så var det skola och det blev mycket plugg och lite träning på gymmet.

 

Igår så hade jag och alla tränare i klubben fixat ett läger för de små och vi startade med att bowla, äta på O ‘Lewis (stavning) sedan så gick vi till Norrmalmsskolan där vi skulle sova och då hade jag Agnes, Elvira och Linn förberett en ”Cirkus kamp” med 5 olika grenar och ledtrådar och massor utav andra uppskattade lekar. Sedan så blev det att lägga sig kl halv tio eller aa jag och Agnes och Selma tog och segade väldigt mycket när vi skulle göra oss iordning för kvällen så vi var nog inte i säng förens vid 12 och sedan kunde man inte somna för att Skövdes största mobil nördar låg och lyssnade på musik när det låg tio andra människor och försökte sova tyckte speciellt synd om en tjej som fick ha allt det här precis över sig och ville sova. Sedan så vaknade jag i morse av att de små tjejerna i klubben sprang för fullt i korridoren och skrek så aa det blev att gå upp kl 7 och bara gilla läget och vara glad och äta frukost och sedan vidare till badet för lite mera aktiviteter.

 

Om man ska sammanställa denna helg med att säga trött, lite halvt hes och åter igen trött.

 

Ne nu ska jag nog föra min iordning för sängen och sedan sova i min underbara säng och vakna av mig själv imorgon.

 

Detta blev nog lite rörigt men jag skyller då på att jag är skjut trött och vet egenterligen inte vad jag skriver men jag gör detta för mina vänner som klagar på att jag är lat för att jag inte orkar blogga!!!!

 

PÅSKLOV!

 

Kram

evvis♥

 

 

Bild från: polyvore.com


Kommentarer
Postat av: Elvira

haha, förlåt! men det var inte meningen att det skulle låta.

och chansar på att du menar mig, selma och ellen som mobilnördar eller...?

men du är rätt fast vid din Iphone oxå :)

2011-04-18 @ 20:42:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0