Martes 5 abril = Tisdag 5 april

Hejsan!

 

Jag har nu gått och stört mig på en grej sedan jag kom hem från skolan. Det är att jag har nu äntligen gjort mitt idrottsprov och det är ett prov jag gjorde i efterhand pga att jag var sjuk när min grupp gjorde det och när jag fick provet så stod det omprov på! Hallå det är ju inte ens samma sak, det är det jag gått och funderat över. För ett omprov är ju för att man fick IG på det första och tvingas göra om det och efter prov är ju att man ex var bort rest eller sjuk när ens klass eller grupp gjorde det och man får göra det i efter hand och det är ju inte alls omprov. Jag ser omprov som något väldigt negativt och det tror jag ni förstår nu när jag skriver detta men aa ja, jag får nog ta och försöka att glömma det och leva vidare ;D

 

Idag har jag varit i skolan och sedan så blev det att stanna kvar efter skolan så jag fick göra mitt prov och sen så tog jag bussen hem och nu sitter jag här hemma och är på väg att dra fram alla böcker och plugga lite mer. Men tror ni jag har orken?? Svaret är NEJ jag skulle villa sova framför tv:n och bara trycka i mig massor godis och bara slappa. Men tyvärr så måste jag fortsätta och mata in allt inför proven.  Så resten av dagen blir det plugg och sedan slappa i soffan.

 

Ne det är nog bäst att man tar fram böckerna nu och pluggar innan klockan blir för mycket och innan jag blir ännu segare och kanske somnar.

 

Kramar

evvis♥

 

 

Fatta vad mysigt det ser ut eller en varm sommardag och mysigt sällskap!

 

bild från: weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0