Mördar vecka

Mördar vecka

 

Hejsan!

 

Jag har en väldigt roligt vecka framför mig kan jag lova ;) Har typ tusen prov och saker och aa det som min fritid får ägnas åt nu denna vecka är plugg. Kan nog säga att jag kommer vara bosatt i mitt rum med alla böcker framför mig och bara mata in allt. Har spanska litet prov, matte prov, samhälls redovisning, eng Np muntligt, idrotts prov. Fattar att många av er blir avundsjuka!

 

Idag har jag varit och jobbat och sedan blev det en snabb lunch hos mormor och morfar och sedan hem och plugga och jag ska nog plugga lite till. Sedan hade jag tänkt att jag skulle röra på mig lite i friska luften och möta upp Johanna efter att hon jobbat klart.

 

Igår pluggade jag från 11 till halv 2 och sedan åkte jag och Filiph till Karin för att baka kladdkaka som belöning efter vårat jobbiga godisförbud och sedan så kände jag att jag saknade mina kusiner så oerhört mycket och eftersom att jag var så nära dem så slog jag en pling och kollade om jag fick komma och det fick jag så vi såg på eva och adam och gick till kvantum och inhandlade choklad och frukt och så gjorde vi choklad fondy. Sedan så åkte jag med mamma som skulle hem från jobbet och de blev det hem och lägga sig var så sjukt trött.

 

I Fredags så blev det äventyr till stalsiken efter skolan med Anna, Erica, Karin ,Josefin, Filiph, Sofie och sen kom även Caroline. Vi köpte godis och de andra satt i massage stolarna och det var en väldigt rolig syn vill jag säga de satt fyra människor på rad och stor njöt. Sedan så for vi till max och åt lite och pratade och skrattade. Sedan åkte jag hem och då väntade de bio med familjen ”hur många lingon finns det i världen” den var riktigt mysig och roligt film så den kan jag rekommendera.

 

Ne nu ska jag plugga lite till innan mamma är klar med maten.

 

Kram

 

Evvis<3

 

 

En bild på mig för ett par år sedan :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0