Tisdag :D

Hejsan!

 

Idag har jag varit i skolan med vanliga lektioner och sedan fick vi se en timma av esteternas musikal eller vad man ska kalla det.  Sedan så for jag med becka en liten sväng till stan där jag gick till hm för att kolla om de hade en shorts dress jag har sett på nätet och vi frågade en som jobbade där och hon gjorde verkligen allt för att jag skulle få en. Hon sprang minst 4 varv runt i affären och kollade och sedan runt i provrummen och även i lagret och till slut hittade hon en exakt i min storlek. Varför jag alltid hitta saker jag vill ha som är antingen slut eller så är det bara en var som tillverkas en gång?? Jag är väl en som vill ha saker som ingen annan har och då blir det väl så att man hittar saker som är limit the edition.  Resten av dagen har jag lagat min första lasagne och det blev ett helt eget recept och den var mycket god. Och sedan har jag pluggat och slutade precis att plugga och nu blir det nog duschen och sedan slapp.

 

Har fått ett ryck på mig själv nyss ;) och varför jag fick detta är för jag är så trött på att jag är så feg och tänker för mycket. Jag tänker så mycket att det stoppar upp mig själv från att göra massor av saker som gör att man kommer någon stans i livet. Någon mer än jag som är sån?? Jag är nog den fegaste personen i världen enligt mig själv…………Nu ska jag ta mig i kragen och sluta tänka och leva livet göra det jag ska göra och vill göra. Jag ska lyssna på mitt hjärta och gå min egna väg rakt fram och alla hinder på vägen sak jag besegra genom att bara genomföra dem utan att tänka och jag ska även gör saker som kan få med mig saker på färden som gör den roligare.

 

Jag är så glad att jag har alla mina underbara vänner som är så sjukt stöttande och att man blir glad hela tiden. Tror inte det har funnits en enda dag i livet som jag har träffat dem och inte varit glad och haft roligt. Tänk alla planer vi har för framtiden med alla saker vi ska hitta på och göra det kan ju inte bli bättre och underbarare.

 

Livet är nog det underbaraste man kan få och att spendera det med vänner och familj gör det hur underbart som helst!!!!! :D

 

Kram

evvis♥

 

 

kilcka på bilden för större :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0