Lördag!

Hello!

 

Dagarna bara springer i väg och det känns som att man inte hinner med något alls i alla fall inte det man vill och har tänkt sig. Men när man tittar bakom sig sen så ser man att man har gjort mer än vad man tror. Detta sommarlov har bara runnit iväg men när jag nu funderar över vad jag har gjort så har jag gjort ganska mycket.

 

Jag har:

·         Varit på kusten

·         Jobbat

·         Åkt båt

·         Badat

·         Varit med mina underbara vänner

·         Varit utomlands

·         Varit på dagsturer i Göteborg

·         Besökt andra städer

·         Varit med min familj

·         Testat nya saker

·         Ska imorgon åka till Liseberg

·         Shoppat

·         Haft picknickar

·         Grillat

·         Slappat

·         Börjat röja i mitt rum

·         Övningskört

Det är lite saker jag har hunnit med men aa jag har ju en vecka kvar som jag kan utnyttja till 100%.

 

Idag har jag varit och små handlat med mamma och sedan har jag röjt lite i mitt rum och ska snart äta sushi och Anna är på väg till mig. Ikväll kommer nog Johanna till mig.

 

Ne nu är det bäst jag äter innan Anna kommer.

Kramar

Evvis<3

 

Just det imorgon blir det en hel dag på Liseberg med Johanna och Anna. Hoppas på en kanon dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0