Onsdag!

Hej!

 

Fattar inte varför jag inte orkar eller inte hinner skriva ett inlägg. Det är ju väldigt roligt liksom men ändå går det så långt mellan de tider jag skriver. Borde bli bättre nu tycker jag för nu kan jag inte skylla på att jag inte har något att blogga ifrån eller att jag aldrig orkar gå in på datorn för nu har jag liksom tre saker jag kan logga in och blogga från både en skoldator och en min egna bärbara och min mobil. Och jag är ju alltid inne på något så nu får jag faktiskt börja blogga på riktigt!!!!! Punkt slut nu ska jag inte skylla ifrån mig mer och jag ska på ett väldigt långt tag inte skriva ” förlåt att jag inte har bloggat på ett tag” eller ”nu var det ett tag sedan igen”. Nu ska det bloggas mer annars är det ingen mening att ha en blogg ju och nu när jag kan göra bloggen finare och så då ska ju bloggen vara uppdaterad också.

 

Idag har jag varit i skolan. Ganska seg dag men ändå ganska gött att börja dagen med massage och webbdesign. Efter skolan som slutade halv 3 så var jag en sväng på stan med mamma och lämnade in min Thomas sabo ring som har gått sönder. Sedan förstorade jag minklocka och flyttade lite av mina sommarjobbs pengar till mitt sparkonto och jag köpte ett nytt skärp som var väldigt behövligt. Sen så cyklade jag hemför att mamma trodde att min cykel skulle göra repor i våran nya bil om vi tog den på cykelstället men det var ju bra för då fick man ju lite mer motion ;) I kväll ska jag och mamma även ut och övningsköra om vi kommer på någon bra väg  att köra på. Sedan ska jag slappa. Imorgon är det en väldigt slapp dag i skolan endast två timmar i skolan börjar halv 10 och slutar tio över tolv okej det blir lite mer än en timma men ändå. Efter skolan då vet jag inte vad jag ska göra mer än att fixa det sista på min spanska inlämning.

 

Har hittat två grym bra låtar som jag lyssnar på hela tiden och även går runt och nynnar och sjunger på den var med i den nya filmen som går på bio nu som heter ”saknar dig” och låtarna heter: ”Turn The Tide” med ailucrach och sedan låten ”saknar dig” som sångaren i ailucrash sjunger. Det har en lite annorlunda handling kanske men den har ett sjukt fint handling. Nu blev det konstigt men ni får lyssna på dem på spotifye så hör ni. Finns dock inga bra variationer på youtube men det finns några men de är inte hela låtarna och en del är det dålig kvalité på. Men låtarna är bra ändå. Lyssna vet jag!

 

Ska dra nu men vi hörs!

Kramar

evvis♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0