Torsdag väl??

Hej!

 

Vet egenterligen inte vad jag ska berätta för er men får väl försöka skriva lite. Denna dag har varit VÄLDIGT lugn vill jag säga. Jag har inte alls gjort mycket. Har bara suttit i soffan med pyjamasen på till ungefär ett. Resten av dagen blir väl också slappa. Ska nog försöka övningsköra lite. Det är väl det jag har att berätta för er om min dag än så länge.

 

För övrigt så är jag väldigt trött och det är endast 6 dagar kvar till skolan inte så positivt!!! Men annars mår jag väldigt bra. Går kvällen spenderades med Anna, Erica , Adam och Filiph och vi åt godis och kollade på 3 filmer.

 

Tänkte jag skulle slänga in några bilder från Liseberg:

 

 

 

:D

Ha en bra dag!

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0