- 1/12


Vet inte alls vad jag ska skriva har inget roligt just nu att dela med mig om! Allt är nästan som vanligt vännerna rullar på, lika så skolan och kärleken går la sådär, julkänslorna var på g men nu vet jag inte alls vart de är, det är mörkt hela tiden ute, mängder av prov, är mer i skolan än hemma känns det som, mitt huvude och ögon är trötta, sömnbrist har jag lite halvt med, kan inte längra lyssna på de bra låtarna på spotify så lyssnar på helt random musik för orkar inte köpa premium, vart är snön???vill ha den nu det är vinte och inte höst.......... Oj vad negativt det blev här då.
Detta är positivt just nu: Mina vänner är underbara, 24 dagar till julafton, julkalendern har börjat(jag vet att jag är barnlig och kollar på den men det är så mysigt), min mobil är underbar, har gjort mängder av nya inköp, fått ihop en väldigt bra önskelista(men var dock en lite ovanlig för mig för det var inte en enda teknik pryl med), mina föräldrar är super snälla, älskar mina vinterskor, jag ska ha en händelse full helg två helger på raken, jag har snart haft denna blogg i 3 år.....
lite annorlunda och ganksa ointressant detta blev. Vill ha tips!
Detta inlägg ska vara från igår så ni vet det försvan när jag var klar men nu har jag hittat det:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0