Mer snö tack!

Nu vill jag ha mer snö!! Det är så mysigt när man sitter inne med tända ljus och ser hur snön faller ner från himmelen och sedan lägger sig fint på marken. Dock gillar jag inte när det är slask! Men det struntar vi i nu. Vill ha mer snö har blivit lite sugen på att åka skidor. Det skulle vara sjukt mysigt med en vecka i Åre ;) men men det får det väl bli om ett år då man är 18. Min faster konstaterade att det är faktiskt inte jätte långt kvar tills jag fyller 18 även om jag själv tycker det. Det kunde ju liksom varit längre. Oftast längtar man men det finns även en liten orolig sida av att fylla 18 för mig är det att man måste ta över allt som mamma & pappa skött så bra ex. Ringa vårdcentralen, pengar med mera. Inte för att jag tror att de kommer slänga allt över mig på en gång men lite undan för undand får man räkan med. Man får bara ta och fixa saker själv och vänja sig och mogna;) men sen är det så sjukt mycket andra roliga saker man får göra som jag tror kommer väga upp det tråkiga som tur är ex. Resa utomlands med underbara vänner m.m. Allt ha ju oftast en positiv sida och en negativ sida och det är bara att gilla läget då det är så livet är.

Här fick ni några små tankar!

Men nu ska jag ta och drömma mig bort lite och som man säger dejta kudden lite ;)

Godnatt så hörs vi!
Kramar
evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0