Neeeej!

Nu är min spotify typ slut jag ogillar verkligen gratis variationen vill ha premium igen!!!!! Funderar starkt på att imorgon efter skolan gå och köpa det. Det är inte lika roligt att plugga utan musik. Sen så har jag inte Itunes på min skoldator så kan inte lyssna på musiken jag har där ifrån heller men har den på mobilen men jag har idag fått tips om att man inte ska ha den nära när man pluggar. Det har faktiskt funkat ganska bra. Så imorgon ska jag nog fixa en spotify premium (igen) för en liten stund för då kan man ju lyssna i mobilen med me like. Men kan man köpa för endast en månad på pressbyrån? Kan ju liksom inte gå och slå på helt stort när det står med på önskelistan liksom tänk om jag får det i julklapp det är ju inte lika roligt då. En månad skulle vara perfekt så jag klarar december ut och om jag nu inte får det i julklapp så kan jag slå på stort och köpa längre tid. Får se vad jag gör.

Just nu har jag tagit en kort paus från mitt pluggande. Har suttit sen lite efter 1 till halv 6 då jag har ätit och lite så och nu ska jag om några min fortsätta. Plugg plugg plugg plugg. Jag har inget liv alltså sa förut till en att det är som att jag har ett hel tids jobb på mer än 100 % eller lättare sagt jag har inte något liv. Men alla säger att tvåan är jobbigast så det är bara att stå ut det är ju inte jätte långt kvar liksom. Det är bara att köra på......

Jag längtar för övrigt så sjukt mycket till julafton och nyår om ni ville veta!!!!

Ne nu ska jag fortsätta mitt pluggande!

Kramar

evvis

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0