Onsdag

Hello!
Hoppas ni mår bra nu efter jul. Själv mår jag väldigt bra förutom att jag är trött och har totalt vänt på mitt dygn.
Min jul var underbart mysig som jag skrev i förra inlägget. Idag ska evvis klippa sig förstår ni! Måste verkligen det men inrest inne vill jag inte nu när jag har så lågt hår. Älskar mitt hår för det mesta men ibland vill man bara sluta av delar av det. Har kommit på en sak att mitt hår blir alltid bäst på kvällen då man minst vill det. Alla uppsättningar man gör blir då mycket bättre och håller längre än vad det gör på morgonen då vill allt bara falla ner och stå åt alla håll. Inte roligt (i-lands problem jag vet).

Igår var jag på stan med josse och vi lunchade på pims. Jätte god mat var det de var även första gången för oss båda att äta där på de nya. Sedan på kvällen var jag med på familjen och åt på glädje. Mycket god mat måste jag verkligen säga dit ska jag gå igen för maten var jätte god även om servisen den kvällen inte var den bästa så ska jag äta där igen. Sedan var vi på den nya stig Helmer Olsson filmen. Det var nog den sämsta filmen jag sätt på bio eller näst sämsta det finns en som jag somnade till som var värre. Rekommenderar den inte den se jätte dålig verkligen de filmer de gjort innan sällskapsresan, SOS och m.m är mycket bättre.

Imorgon ska jag träna på morgonen sen ska jag och Anna äntligen baka macarones (stavning ?) det ska tydligen vara ganska svårt men det skiter vi i. Vi ska baka det ändå.

Men ni får ha det så bra så hörs vi.
Kramar
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0