Snart sova!

Nu ska jag om någon minut gå och lägga mig ska bara fixa det sista inför imorgon. Idag har inte blir speciellt hänt eller gjorts mer än att jag varit i skolan bakat åt mina vänner och följt med pappa till en sömmerska (låter skit gammaldags tycker jag) vilket var ganska intressant för mig som älskar sånt. Som ni kanske kommer ihåg sp önskade jag mig en symaskin bör jag fyllde 15 istället för moped och det fick jag :D men om jag har sytt så det brinner med den vill jag inte påstå tiden finns liksom inte för det just nu men lite har jag allt gjort. Kläd designer är ju dröm yrket för mig om inte redan haft listat ut det ;) men vägen dit är lång och slitsam och det är mycket dö tid man får lägga ner för att få den högs position man vill ha.

Nu ska lilla jag krypa i säng och sova och drömma sött kanske om någon av er där borta på andra sidan vem vet ;)

Godnatt
Evvis <3

Ps. Imorgon är det lucia så sjukt mysigt! Och inte nu på lördag utan nästa är det julafton :D ojoj kanske borde köpa klart alla julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0