6/12

Hejsan på er människor i det stora halv vita Sverige.

Idag har jag varit i skolan och det började med en halvt oseriös lektion utan lärare och sen kom läraren i tjugo min sen gick hon. Sen hade jag en värdelös håltimme då jag satt och kolla på de avsnitt som har visats av "Elsas Värld" mycket bra serie. Den rekommenderas starkt av mig att följas. Sedan så hade jag natur och den var som vanligt lång med mycket information. Sedan så hade jag idrott och då var det den traditionella pardans övningen som stod på schemat. Som tur var fick jag mest dansa med min Björnis så det blev lite roligare då även om det inte var roligt. Vet inte riktigt hur det går ihop men aa det var inte roligt det är nog de tråkigaste idrotts lektionerna man har de ända som tycker om det är lärarna själva som verkligen går in för det med inlevelse. Sedan åkte jag hem och somnade i soffan (skräll mig) och sen så lagade jag mat till de familjemedlemmar som är hemma för jag var skit hungrig men de var tydligen inte hungriga. Nu sitter jag här med alla läxböcker uppslagna och proppar in massor fakta och information. Inte så jätte roligt skulle jag påstå men det är bara att göra och stå ut.

Förresten har jag snart gått halva min gymnasietid... Det har gått så sjukt fort vart tar tiden vägen. Om det rullar på såhär så är det inte alls långt kvar tills jag står det i min vita klänning och vita mössa med mitt namn på och program....Shit vad jag längtar det är knappt så att jag fattar det själv alltså. Men sen var det de här med vad man ska göra efter studenten???? :/ Jag har ingen aning mer än att jag vill resa till USA och Karibien men för att göra det behöver man ju pengar.......Kanske ska jobba och resa?? inte så dum idé faktiskt men tänk om jag då blir helt omotiverad till att fortsätta plugga då?? Jag måste ju läsa vidare liksom jag vill ju inte hamna på ett helt tids jobb med något jag inte alls vill bara för att det var det ända min utbildning räckte till..... Detta är lite läskigt tycker jag vill gärna ha några små planer men jag vet ju inget så då är det inte så lätt. Får väl börja kolla runt det är nog det ända och bästa att göra.

Men nu måste jag verkligen fortsätta plugga så jag får bra betyd och kan komma in på Högskola/universitet sen ;D

Ni får ha det bra så hörs vi!

 

KRAMAR

evvis



 



från:youtube.com

Denna ger en verkligen jul känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0