Vi gjorde det!!

Vi är bara för grymma (vi=Jag, Anna & Erica)! Vi har idag bakat något som tydligen ska vara sjukt svårt enligt ett antal människor. Flera har varnat oss och sagt att vi inte ska ha förstora förhoppningar på att de ska bli bra. Men ni som sa det kan ju slänga sig i väggen!! Vi gjorde det och de blev riktigt goda och väldigt snygga och de ser ut som det ska. Vi har bakat de franska kakorna macarons (stavning?). Vi gjorde hallon och choklad. De blev precis som de skulle och smakade perfekt. Tror nog det blir till att öppna ett macaron konditori snart (eller vad säger ni anna och erica?). Det blev nog minst 40 st här kommer en bild på dem fast de var inte de snyggaste för de bilderna har anna men en bild är ju bättre än ingen.
Föresten imorgon så är nyår. Det är sjukt hur fort året går. Detta har varit ett bra år hoppas bara att nästa blir ännu bättre föresten så fyller man ju 18 då så det är väl inte helt fel. Ska man ha nyårs löfte eller inte? Jag skiter nog i det för antingen glömmer jag av dem eller så skiter jag i dem. Många har ju att de ska ha godisförbud men ne varför ska man ha det man lever ju bara en gång (eller?) varför inte njuta då av det godaste som finns ;)
Ne nu är det nog bäst att jag går och lägger mig så jag orkar upp imorgon när klockan ringer. För mina morgon pigga vänner har bestämt att vi ska åka och handla idag redan halv 10. Efter det så blir det en sväng på gymmet och sen hem och slappa tror jag och ladda inför nyår!!
Godnatt
evvis♥

Föresten från och med imorgon kommer jag nog ha en frågestund så då får ni skriva frågor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0