-

Hejsan!

 

Nu var det måndag igen och en ny vecka. Hoppas på en vecka med mycket som händer alltså roliga saker.  Dagen har bestått av skola, slappa, plugga laga mat och nu sitter jag framför datorn och ska nu även kolla på ”halv åtta hos mig” och ”familjen annorlunda”. Ska nog snart dra mig mot det stora godis skåpet som alltid innehåller massor olika sorter med godis;) Vet att det finns mycket choklad nu på både mango, Daim, polka och aa mycket mera. Jag lever som ni förstår i Familje Godis.

 

Veckan:

 

Tisdag: Skola, plugg (gyma)

 

Onsdag: Skola, plugg (gyma)

 

Torsdag: Skolan, plugga, klippa mig

 

Fredag: Skolan , matte prov, slappa

 

Lördag: Startar jag min tränar utbildning (teknikkurs och även en simlärarexamen)

 

Söndag: Fortsättning av utbildning.

 

Kramar

 

evvis♥

 

 

En mysig dag någon gång i slutet av förra året eller i år:D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0