(10) saker jag ska göra innan jag dör!

Jag in såg att när jag skrev detta så kommer det bli mer än 10 så därför skrev jag det inom parantes.

 

Här kommer dem:

 

1.       Flyga luftballong

2.       Åka helikopter

3.       Resa jordenrunt

4.       Åka till USA med någon jag tycker om i ett par månader

5.       Göra något riktigt stort för någon annan

6.       Köpa ett hus (dröm hus)

7.       Få en framtid jag trivs mer än bra med

8.       Finna stora kärleken i mitt liv

9.       Köpa någon riktigt dröm pryl

10.   Bo i en eller några andra städer långt från Skövde

11.   Få en bra utbildning

12.   Tjäna massor pengar själv

13.   Starta ett företag

14.   Ha min egna sommarstuga som jag kan bjuda in vänner och sådana jag tycker om och bara njuta.

15.   Gå en båt utbildning eller i alla fall lära mig köra båt på riktigt

16.   Ta körkort

17.   Och en jag aldrig ska göra : åka raggarbil

18.   Gå på en gala

19.   Uppfylla någon av alla drömmar

20.   Kämpa för att få det bästa

21.   Skaffa familj

22.   (tatuera mig)

23.   Simma Vansbrosimmet minst 2 gånger till

24.   Göra klassikern

25.   Vara smal, hålla mig i form

 

Ni fattar säkert att det är typ tusen saker men aa det är ju många som kommer falla in och några som kanske blir lite svåra  ;D

 

Kram

evvis♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0