Lördag!!

God morgon

 

Idag startade min dag med att jag inte kunde somna om för att min far sprang fram och tillbaka i huset hela tiden som han alltid gör när han ska göra något som han tycker är sjukt roligt alltså längdskidor.  Resten av dagen ska jag städa mitt rum som typ skriker kom och hjälp mig för att det är så stökigt.  Sedan ska jag få upp Anna hitt för lite roligt och hjälp sedan ska jag laga mat och sedan så kommer nog de underbara. Har nu sett att det är flera av mina vänner som använder ”de underbara” och det tycker jag är roligt att se att de är några som använder ”mina ” ord.

 

Försöker nyss få Anna att veta vad det är för speciell dag i dag och det kan jag säga att det tog en väldigt lång tid hon gissade på att det var vän dagen, godisdagen, Evelina dagen och då kom hon på att jag har ju namnsdag idag:D Jag och min kära mor har det jag har för mitt förnamn och mamma har Evy som är hennes andra namn.  Namnsdagar och andra typ alla hjärtans dag och sånt brukar inte vi fira eller typ morsdag och farsdag men något vi verkligen firar är födelsedagar.

 

Jag måste berätta att jag hade en sjukt mysig dröm i natt. Mysig och mysig men den var så bra för att det kom fram en hel sanning av massor frågor jag just nu undrar om eller har undrat ett tag om. Det börja med att jag var på något kalas hos en kompis och det var alla möjliga där och sedan kom det en väldigt oväntad gäst som jag verkligen inte trodde men det var roligt. Denna oväntade gästen ropade till mig och sa vi behöver nog prata lite och då gick vi i väg och gjorde det och det var så skönt och jag fick svara på alla frågor utan att jag ens bad om det och verkade som att båda hade velat får ut de. Det slutade med att båda var glada och goda vänner.  Och att det var en grymt lyckat kalas. Fatta vad besviken man var när man vakna och det inte var sant :C  Alltså sånt gör att jag går runt och funderar över saker och ting fast egenterligen är det helt onödigt. Men aa jag kan inte förmedla den känslan mer än att det var en skön känsla.

 

Ne nu ska jag kolla runt lite på datorn så hörs vi!

 

Kram

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0